فواید استفاده از نرم افزار درخواست گیری ویزیتور مبتنی بر اندروید

تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ نویسنده: shahin

فواید استفاده از نرم افزار درخواست گیری ویزیتور مبتنی بر اندروید

نرم افزار درخواست گیری ویزیتور، که گاهی اوقات با نام هایی نظیر نرم افزار مدیریت سفارش ، مدیریت سفارش تحت وب، پلتفرم تجارت الکترونیک B2B ، و نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور نیز شناخته می شود، می تواند به اداره آسان تر و روان تر کسب و کار توزیع و پخش مویرگی، یکمک شایانی کند.
نرم افزار درخواست گیری ویزیتور از طریق افزایش بهره وری، بهبود کیفیت تعاملات مشتری و بهینه سازی گردش کار، مزایای بسیاری را برای صاحبان کسب و کار پخش فراهم خواهد کرد.

کاملاً مشخص است که بازده ثبت درخواست ویزیتور(نماینده فروش) بخش مهمی از یک زنجیره تامین است. اگر مشتریان ما به طور مؤثری سفارشات خود را دریافت نکنند و یا فرآیند ثبت سفارش آنها به آسانی پیش نرود، همه، از فروشنده تا مصرف کننده تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
سفارش گیری یا درخواست گیری مبتنی بر اندروید( تلفن همراه ) یکی از راه حل های شرکت ها برای گذر از چالش های موجود در توزیع محصولات است. درخواست گیری تلفن همراه چه چالش هایی را در توزیع محصولات برطرف می کند؟ سه مورد از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • کیفیت داده ها
  • تاخیر
  • زمان هدر رفته و ناکارآمدی

یکی از بزرگترین تغییراتی که تجارت B2B در سالهای اخیر به خود دیده، افزایش چشم گیر در استفاده از نرم افزار ویزیتور(نماینده فروش)است. اما چرا؟ آیا این می تواند به صاحبان کسب و کار و ویزیتورها در حل چالش ها کمک کند؟ پاسخ کوتاه بله است. اما بگذارید نگاهی به دلیلش بیاندازیم …

دسترسی به اطلاعات

به عنوان یک توزیع کننده، مشتریان و نمایندگان فروش شما به دسترسی به اطلاعات نیاز دارند تا بتوانند در انجام کار خود یا حمایت از کسب و کارهای دیگر موثر واقع شوند. سفارش گیری یا درخواست گیری مبتنی بر اندروید ، پوشش تجربه ای بدون مرز را برای سفارشات پخش، مهیا می کند. شما دیگر به کار با تعداد زیادی از پایگاه های داده های قدیمی، صفحات گسترده اکسل و یا تماس با دفتر برای تکمیل یک تراکنش، نیازی ندارید. دسترسی به داده ها، قیمت گذاری، حمل و نقل و اطلاعات ردیابی، زمان لازم برای پردازش و تکمیل سفارش را کاهش داده و در نهایت باعث چرخش سریعتر زمان و بهبود تعاملات مشتری می شود.

انبار داری به لحظه (آنی)

هنگامی که نرم افزار مدیریت سفارش به درستی با سطوح موجودی ادغام شوند، مشتریان و ویزیتور فقط زمانی که محصول مورد نظر آماده و در دسترس باشد، سفارش خواهند داد(با اطمینان کامل). هماهنگی با سیستم های موجودی، صرفا به نفع مشتریان نیست. توزیع کنندگان نیز می توانند از این هماهنگی استفاده کنند تا سطوح موجودی را کارآمدتر نگه دارند. اگر اطلاعات به طور مداوم در مورد محصولاتِ پرفروش و در دسترس بودن آنها بروز رسانی شود، شما به راحتی می توانید سفارشات خود را موثرتر مدیریت کنید. علاوه بر این، مزیت آزاد سازی فضای انبار و هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

ردیابی سفارشات

با یک ادغام مناسب،  مشتریان و ویزیتورها خواهند دانست که کدام کالاها سفارش داده شده، چه زمانی سفارش انجام شده، کالا در کجای فرآیند حمل و نقل قرار دارد و آیا دریافت شد یا خیر. ردیابی وضعیت سفارش به مشتریان و ویزیتورها اجازه می دهد تا همیشه یک سفارش را رصد کنند. این باعث می شود که برنامه ریزی برای مشتریان و ویزیتورها بسیار آسان تر باشد. به علاوه شرایطی را فراهم می کند که اگر به طور ناگهانی اتفاقی افتاد که خارج از کنترل شما بود، بتوانید آن را مدیریت کنید.
توانایی ویزیتورها در پاسخ دهی به سؤال ها و ثبت سفارشات خود، باعث تسریع روند کلی فرایند سفارش خواهد شد. همگام سازی همه چیز با سیستم back office سازمان می تواند به کسب و کار شما بینشی دهد که به رشد و تحقق برگشت سرمایه فوری کمک خواهد کرد.

افزایش فروش

نرم افزار درخواست گیری مبتنی بر اندروید به ویزیتورها کمک می کند تا یک نماینده فروش موثر باشند، روابط واقعی ایجاد کنند، و روابطشان را با مشتریان حفظ کنند. توزیع کننده ها نیز افزایشی در سود را از طریق افزایش میزان حفظ مشتری مشاهده خواهند کرد، از طرفی ویزیتورها همچنین قادر خواهد بود از ابزارها به عنوان کاتالوگ دیجیتال محصولات ،برای کسب اطلاعات به لحظه از موجودی کالاها و اطلاعات مشتری، برای فروش استراتژیک و افزایش جلسات با خرده فروشان استفاده کنند.

امروزه تلفن همراه برای خرید آنلاین، برقراری ارتباط متنی و به طور کلی برای برقراری ارتباط بهتر و انجام کسب و کار موثرتر مورد استفاده قرار می گیرد. ثبت سفارشات مشتریان از طریق تلفن همراه یا تبلت نیز در حال افزایش است.

نرم افزار درخواست گیری مبتنی بر اندروید مبنا

سرعت انتقالات اطلاعات بازاريان به شرکت و کاهش اشتباهات و از بين بردن فاصله مکاني براي شرکت هاي توزيع برخي از اهداف اين نرم افزار است.
در این نرم افزار تمام گزارشات فروش و سفارش گیری ویزیتور، از قبیل فروش خالص, تخفیفات, برگشت از فروش, اقلام کالا, جمع اقلام, فاکتورو…. روی تبلت به سرعت و سهولت نمایش داده می شود و قابل ارائه است.

ویژگی های نرم افزار درخواست گیری مبنا

– امكان درخواست گيري توسط ويزيتور
– امکان رویت پیام بازخوردی از دفتر مرکزی بر مبنای عملیات قطعی ثبت شده سفارش
– امكان رويت مشتريان ويزيت شده و سر جمع فاكتور
– امکان سفارشگیری بر مبنای کالاهایی که مشتری به آن علاقه ندارد
– امكان گزارشگيري و كنترل ورود اطلاعات بر حسب موجودي كالا
– ثبت اسناد دریافتنی(وجه نقد، اسناد، حواله و …)(پیش نیاز : خرید نرم افزار خزانه تحت اندروید)
– امكان رويت سفارش ثبت شده بر حسب كالاهاي درون آن تعداد , قيمت و مجموع نهايي
– امكان گزارش فاكتورهاي باز مشتري و مانده بدهكاري مشتري (صورت وضعیت مشتری)
– امكان مشخص نمودن مشترياني كه ويزيت شده اند و سفارش نداده اند
– امکان سفارشگیری بر مبنای کالاهایی که مدیر فروش تاکید کرده است
– امکان ثبت محل اخذ درخواست با دریافت نقطه از ماهواره(پیش نیاز : نرم افزار ردیابی)
– گزارشي از مشترياني كه در طي روزهاي آتي بايد تسويه شوند
– امکان ثبت مسیر حرکتی و ارسال آنلاین به دفتر مرکزی(پیش نیاز : نرم افزار ردیابی)
– امكان ارسال و دريافت اطلاعات از طريق SMS و GPRS
– امکان بروزرسانی ONLINE بدون نیاز به حضور در محل
– امکان نمایش صورت وضعیت مشتری به تفکیک عملیات
– امکان کاتالوگ بندی محصولات و درخواست گیری روی کاتالوگ دیجیتال(نسخه تبلت)
– امکان سفارشگیری بر مبنای کالاهایی که مشتری به آن علاقه مند است
– انتقال خودکار مانده موجودی انبارک با انبار مرکزی(فروش گرم)
– امكان گزارش مشخصات كالا
– امكان گزارش مشخصات مشتريان
– امکان سفارشگیری بر مبنای کالاهای هدف
– اعتبار سنجی مشتری و کنترل آن
– امكان ثبت زمان دقيق ثبت سفارش
– ارائه سبد کالای پیشنهادی
– کمپین های ریالی و حجمی(به شکل محدود)
– قیمت گذاری به تفکیک مشتری
– سهمیه بندی مشتری و ویزیتور
– امکان صدور فاکتور(فروش گرم)
– صدور اعلام برگشتی و مجوز آن
– امکان فیلترینگ سریع و پیشرفته در زمان اخذ درخواست
– دريافت مشتريان وابسته به ويزيتور
– امکان رویت مشتریان در فاصله ۱۰۰ متری که ویزیت نشده ان
– امكان محاسبه فرجه پرداخت مشتريان
– امكان عدم تغيير تاريخ ثبت سفارش توسط كاربر
– امکان راس گیری از فاکتور های باز
– تعریف مشتری جدید به دفتر مرکزی و طی مراحل تاییدیه
 

مترجم شاهین نوعی
منبع pepperi

مقالات مرتبط
نرم افزار رصد نماینده فروش
نرم افزار پخش مویرگی مبنا