نرم افزار نقشه ویژه شرکت های پخش مویرگی

تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ نویسنده: shahin

نرم افزار نقشه ویژه شرکت های پخش مویرگی

واقعیت زندگی این است. واقعیتی که ما نمیتوانیم تغییرش دهیم. در یک روز با ارزش فقط چند ساعت وجود دارد. هر دقیقه هدر رفته، درآمد از دست رفته است. هر ثانیه از دست رفته هرگز بازگشت نخواهد کرد. شما، چگونه اطلاعات تان را مرتب و سازماندهی می کنید تا روزهای با ارزش خود را از دست ندهید؟ سریع ترین راه برای برنامه ریزی مسیرهایتان چیست؟ همانطور که می دانید، پیدا کردن مسیر رسیدن به مشتری به شکل دستی، ناکارآمد و بی فایده است.

اداره ی یک کسب و کار پخش، در صورتی که با قلمروی فروش خود آشنا نباشید، می تواند چالش انگیز باشد. هنگامی که یک مشتری سفارشی را ثبت می کند، شما باید آماده ارائه کالای خود به بهترین شیوه ممکن باشید. این که آیا با مشتریان جدید در ارتباط باشید یا خیر، همیشه پیدا کردن راهی برای نحوه دستیابی به آنها به شکلی سیستماتیک با حذف نیاز به تغییر مسیرهای غیر ضروری حائز اهمیت خواهد بود. شما می توانید این کار را با استفاده از یک نرم افزار نقشه قابل اعتماد و معتبر انجام دهید. نرم افزار نقشه، تمام اطلاعات مشتریان شما را جمع آوری می کند و مکان دقیق آنها را بر روی نقشه نشان می دهد.

بنابراین، مدیریت یک قلمرو عظیم یا بخش خاص بدون داشتن ابزار مناسب، یک چالش بزرگ است. بیشتر نرم افزارهای CRM فقط نام ها، آدرس ها و شماره های تلفن را به شما نشان می دهند. اما وقتی زمان مکان یابی واقعی مشتریان و سرنخ هایتان فرا میرسد، شما تنها خواهید بود. این روند آزاردهنده ، استرس زا و وقت گیر است. خوشبختانه، یک برنامه جالب با نام نرم افزار نقشه وجود دارد که همه این کارها را برای شما انجام می دهد. اما چطور ؟ اولا، به شما کمک می کند تا در یک نگاه ببینید که همه مشتریان تان دقیقا کجا قرار دارند، چراکه این نرم افزار به طور خودکار آدرس ها را بر روی یک نقشه تعاملی قرار می دهد.دوماً، به شما کمک می کند تا سرنخ های اطراف محل خود را ببینید.

ویژگی های نرم افزار نقشه چیست؟

با نرم افزار نقشه، شما فورا می توانید موقعیت بهترین مشتریان خود را شناسایی کرده، فاصله زمانی بین خود و آنها و زمان برآورد شده برای رسیدن به موقعیت شان را تخمین بزنید. نرم افزار نقشه به شما این امکان را می دهد تا مکان های مختلفی را علامت بزنید و ویزیت های خود را از قبل برنامه ریزی کنید. شما می توانید از ویژگی های مختلف ساخته شده در این نرم افزار استفاده کنید تا به قدرت واقعی یک نرم افزار نقشه دست یابید. ویژگی Check-In اجازه می دهد تا هر زمان که یک مشتری را ویزیت می کنید، فعالیت های خود را پیگیری کنید.

علاوه بر این، نرم افزار نقشه، مشتریان متعدد و بهترین مسیر برای رسیدن به آنها را به شما نشان می دهد و جزئیات آنها را به روز می کند. نرم افزار نقشه یک ابزار عالی برای کمک به بهبود کسب و کار پخش شماست. از آنجا که این نرم افزار تمام جزئیات مشتریان شما را به شکل معنا داری نشان می دهد، شما بلافاصله می توانید نحوه بهبود استراتژی های بازاریابی خود را مشخص کنید.  سوماً، شما را از ساعت ها کار خسته کننده نجات می دهد چراکه به شما مطلوب ترین مسیر برای رسیدن به مقصد تان را نشان میدهد. در نهایت، این نرم افزار می تواند با سایر راه حل های CRM ادغام شود – این نرم افزار مسیرها را برای نمایندگان فروش به بهترین نحو، بهینه سازی می کند.

نمایندگان پخش چگونه از نرم افزار نقشه استفاده خواهند کرد؟

به عنوان یک نماینده پخش، روزانه با چالش های منحصر به فردی مواجه می شوید. باید مشتریان احتمالی را شناسایی کرده و با آنها تماس بگیرید، با مشتریان موجود همراهی کنید، با محصولات جدید خود را به روز کنید و با وظایف اداری خسته کننده دست و پنجه نرم کنید- در حالی که همه به طور مداوم در حال تغییر هستند.
نرم افزار نقشه به شما کمک می کند تا کارهای خود را بجای چند ساعت، در عرض چند دقیقه انجام دهید ، بنابراین شما می توانید بر روی جلسات و فروش بیشتر، تمرکز کنید. سرنخ های جدید پیدا کنید و یک استراتژی بهتر برای تمرکز بر مهمترین مشتریان تان پیدا کنید. با این نرم افزار، همیشه برای جلسه فروش بعدی آماده خواهید بود. وظایف اداری مانند نوشتن گزارش ، برنامه ریزی قرار ملاقات ها و برنامه ریزی مسیرهای روزانه با یک نرم افزار نقشه بر روی دستگاه تلفن همراه تان، آسان خواهد شد.

مسیرهای پخش تان را بهینه سازی کنید.

نرم افزار نقشه، اطلاعات مربوط به مشتری هایتان را بر روی یک نقشه قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا یک دید کلی بهتر از قلمرو خود و موقعیت مشتریان داشته باشید. با استفاده از این اطلاعات در دست ، می توانید مسیر خود را در عرض چند دقیقه ایجاد و بهینه سازی کنید و زمان تان را برای پیدا کردن مسیر هدر ندهید.
مشتریان خود را با معیارهای کلیدی مرتبط مانند اولویت، نوع محصول یا آخرین روز بازدید، فیلتر کنید. به این ترتیب شما می توانید مشتریانی را که نیاز دارید، روی نقشه ببینید، علامت گذاری کنید و سریعترین مسیر میان آنها را با یک کلیک ساده مشخص کنید. برنامه ریزی یک روز هیچ وقت به این آسانی نبوده !

مدیران صنعت پخش چگونه از نرم افزار نقشه استفاده خواهند کرد؟

به عنوان یک مدیر فروش و پخش مویرگی، روزانه با چالش های منحصر به فردی مواجه می شوید. شما باید توزیع محصولات را با مدیریت یک تیم توزیع، اختصاص منطقه پخش و تعیین سهمیه، برنامه ریزی و هماهنگ کنید. پیگیری عملکرد هر نماینده یا موزع دشوار است،باید مطمئن شوید که آنها اهداف را محقق می کنند یا خیر؛ در عین حال باید داده های فروش را برای تصمیم گیری های آگاهانه و پیدا کردن فرصت های جدید، تجزیه و تحلیل کنید.
نرم افزار نقشه، به شما کمک می کند که تیم فروش خود را با پیاده سازی کار گروهی، ارتباطات داخلی و مدیریت فروش، به شکل کارآمد تری مدیریت کنید. از این نرم افزار استفاده کنید تا یک استراتژی فرایند فروش بهتر را برای بهبود عملکرد و افزایش درآمد، توسعه دهید.

کاربرد مدیریتی نرم افزار نقشه اجازه می دهد تا بر فعالیت های تیم خود، مسیرها، فعالیت های مشتری و یادداشت ها نظارت داشته باشید. مشتریان و قلمروها را به موزعان خود اختصاص دهید و آنها تکلیف خود را فورا روی نقشه شان مشاهده خواهند کرد. با کلیک چند مشتریان جدید را به مسیر فعلی شان اضافه کنید تا از دستیابی به بهترین فرصت اطمینان حاصل شود.

ویژگیهای عمومی

  1. انتخاب نقشه (سیستم می تواند شامل چندین نقشه مانند نقشه شهرهای مختلف باشد)
  2. نمايش نقشه
  3. حرکت بر روي نقشه در همه جهات
  4. بزرگنمايي در سطوح مختلف بر روي نقشه
  5. نمايش نقشه کلي بصورت انتخابي (نمايشگر موقعيت)
  6. چاپ محدوده مورد نظر از نقشه
  7. تبديل مختصات از سيستم هاي مختلف (مانند UTM و Lat/Lon ) به يکديگر
  8. نمايش طول و عرض جغرافيايي هر نقطه از نقشه
  9. نمايش موقعيت بر روي نقشه با دريافت طول و عرض جغرافيايي
  10. اندازه گيري خطي بر روي نقشه
  11. اندازه گيري سطحي بر روي نقشه

امکانات منطقه بندي (مسیر بندی) نقشه

  1. اياد، ويرايش و حذف منطقه و زير منطقه بر روي نقشه بصورت چند ضلعي در سطوح مختلف
  2. دسته بندي مکان هاي جغرافيايي درون نواحي تعريف شده بصورت خودکار
  3. فعال/غير فعال سازي نمايش هر منطقه و زير منطقه بر روي نقشه
  4. چاپ محدوده يک منطقه به همراه مکان هاي جغرافيايي موجود بر روي آن با امکان انتخاب لايه
  5. امکان جستجوي مکان هاي جغرافيايي در منطقه هاي مورد نظر

امکانات گزارشگیری روی نقشه

  1. مناطق و مشتریان تحت پوشش نماینده فروش(ویزیتور) بر روی نقشه قابل رویت، تعیین و گزارشگیری است.
  2. ویژگیهای هر یک از مکان های روی نقشه به سادگی توسط کاربر قابل رویت و گزارشگیری می باشد.
  3. در صورت استفاده از نرم افزار جامع مبنا، قابلیت گزارشگیری های زیر وجود دارد:
    -صورت وضعیت مشتری
    -میزان فروش و مرجوعی بر حسب کالا برای یک یا چند مشتری خاص
    -میزان فروش و مرجوعی بر حسب کالا و مشتری در یک منطقه خاص
  4. تمامی گزارشات نرم افزار قابلیت ارسال به Text، Excel و … را دارا می باشند.

تولید شده در واحد تولید محتوای مبنا
مترجم شاهین نوعی
منبع badgermapping

مقالات مرتبط
دستگاه AVL چیست و چه کاربردی دارد؟
نرم افزار رصد نماینده فروش
نرم افزار رصد نماینده فروش