نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور در فروش و پخش مویرگی

نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور در فروش و پخش مویرگی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ نویسنده: احمد شرفی

روند ثبت سفارش توسط ویزیتور در شرکت های فروش و پخش مویرگی خاطرات زیبایی دارد. برای خواندن یکی از این خاطرات، با ما همراه شوید.
اگر شما جزء افرادی باشین که زمان توزیع و پخش شیر از شرکت‌های پخش مویرگی، صف های طولانی را به خاطرتون میاد، حتما فاکتورهای صورتی و سبز کم‌رنگی را که متصدی توزیع در دست داشت را دیده اید.
از طریق این فاکتورها،ویزیتورها می‌تونه سفارش و سهمیه روزانه فروشگاه را تحویل بده و سفارش‌های بعدی را ثبت بکنه. حتما دیدین که پس از تحویل سفارش اسکنا‌س‌های زیادی را شمارش و مبالغ دریافتی را در بین فاکتور مختص فرروشگاه می‌گذارد. همچنین متصدی فروشگاه و همکارانش در حال شمارش تعداد شیر و محصولات لبنی دیگر دیده‌اید.
وقتی که به گذشته نگاه می‌کنیم و فرآیندها و تکنولوژی‌های امروز را نگاه می‌کنیم، پی میبریم که فرایند‌های گذشته چقدر با مشقت و سختی انجام می‌شده‌و بواسطه توزیع یک محصول،به چه تعداد نیروی انسانی نیاز بوده است. هنوز شرکت‌های پخش بسیاری هستند که همچنان سفارشات خود را به صورت سنتی ثبت کرده و یا فرایندهای سازمانی خود را به شیوه گذشته انجام می‌دهند.

دیجیتالی شدن صنعت پخش غذایی

با نگاهی اجمالی به فرایندهای اجرایی درصنعت پخش غذایی در می‌یابیم که این صنعت با تمرکز زیاد بر روی هزینه و کیفیت‌ضمن اینکه تحت الزامات سخت افزاری بهداشتی و ایمنی هستند به تدریج باید روی مؤلفه‌های دیجیتال‌سازی نیز سرمایه گذاری کنند.
منظور از دیجیتالی شدن یعنی بهینه سازی فرآیند های جاری این صنعت از طریق پذیرش و استفاده از فناوری های جدید دیجیتال.در واقع یعنی امکان تغییر در هر فرآیند کسب و کار از طریق دیجیتال‌سازی.


از آنجا که هر بخش از زنجیره تامین مواد غذایی اکنون قادر به تولید داده‌هایی است که باید تجزیه و تحلیل شوند لذا با دیجیتالی سازی راه های جدیدی برای انجام تجزیه و تحلیل هوشمند در دسترس خواهد بود.
روند غذایی آینده‌ارائه مواد غذایی تازه در محل مشتری است‌که به عنوان نمونه‌ای عالی از فرآیند لجستیک مواد غذایی است‌که تنها استفاده از این ابزارهای پیشرفته دیجیتالی می‌تواند برای نظارت صحیح بر سطح موجودی‌ها و ماندگاری مفید باشد.

امکانات به وجود آمده بعد از فراگیری استفاده از تلفن های هوشمند و اینترنت

با فراگیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند و اینترنت همراه و گسترش روشهای پرداخت الکترونیک نوین در کشور
هر روز شرکت‌های فعال در زمینه بانکداری و پرداخت‌محصولات جدیدی را بر بستر تلفن های همراه هوشمندبر اساس نیاز مشتریان به جامعه معرفی می‌کنند که بر پایه خلاقیت و نوآوری طراحی شده است.از اساسی‌ترین اقدامات این صنعت در خصوص فناوری ، می‌توان به دستگاه‌های پرتابل که نمایش سبد محصولات شرکت و صدور فاکتور آنی و همچنین تسهیل پرداخت فاکتور را هموار می‌سازد، نام برد .

این دستگاه امکان پرداخت را برای فروشگاه‌ها از طریق کارت‌های عضو شتاب به راحتی و از طریق دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر می‌سازد.برخورداری از این ابزار، در بازاریابی و فروش محصولات به شرکت‌ها در فروش و پخش مویرگی کمک می‌کند.صاحبان مشاغل در صنعت پخش غذایی می توانند کارهای خود را سریع تر انجام دهند و و از این طریق فرآیندهای خود را ارتقا بخشند.

نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور مبنا، راهکاری کاربردی در فروش و پخش مویرگی

شرکت مشاوران برگزیده نرم افزار‌(مبنا) باتوجه به نیاز صنعت پخش کشوراقدام به تولید نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور کرده است.
همچنین قابلیت استفاده بر روی تبلت و موبایل جهت سفارش‌گیری ویزیتور و هم امکان استفاده موزعین و متصدیان توزیع بر روی دستگاه پوز تبلت را می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های نرم افزار ثبت سفارش مبنا

  • نمایش فهرست محصولات قابل ارائه توسط دفتر مرکزی
  • فرم ثبت سفارش کالا به همراه جزئیات شامل عنوان ، تعداد ، قیمت
  • دسترسی در هر زمان و مکان و توسط هر نوع دستگاه ، موبایل ، تبلت ، رایانه
  • امکان گزارش گیری از فاکتورهای ارسال شده
  • پنل مرتبط با انبار کالا و دسترسی به فاکتورهای ارسال شده
  • اطلاع رسانی از وضعیت سفارش ( ثبت – تایید)
  • امکان پرینت از فاکتور توسط دفتر مرکزی و نماینده
  • ذخیره‌سازی خودکار از فرآیند‌ها
  • استفاده از نسخه اندروید جهت استفاده در موبایل و تبلت را می‌دهد.

همچنین این نرم افزار بر روی محصول دیگر مبنا به نام پوز تبلت نیز قابل استفاده بوده که به موزعین و متصدیان توزیع کمک می‌کند که فرآیند توزیع به بهترین شکل ممکن انجام شود.

پوز تبلت مبنا

پوز تبلت مبنا، ابزاری کارآمد و مفید برای ارتباط مستقیم و بی واسطه میان تأمین کنندگان و فروشگاه‌ها است. در این بستر امکاناتی از قبیل: ثبت سفارش آنلاین، معرفی محصولات جدید، قابلیت دریافت گزارشات متنوع مالی و … پیاده سازی میشود.
تسهیل فرآیند سفارش گیری، دسترسی آسان و افزایش فروش چشمگیر از مزایای استفاده از تبلت‌پوز است.
‌تبلت پوز مبنا دارای آخرین تکنولوژی پایانه پرداخت است، که از آخرین گواهینامه امنیت PCI x.5 PTS و اندروید 1.7 بهره می برد. صفحه نمایش این کارتخوان 5.5 اینچ می باشد.
اسکن‌به کار رفته در این دستگاه بارکدهای یک و دو بعدی با دو دوربین وفلش LED هستند . این دستگاه دارای قابلیت wifi می باشد. این دستگاه امکان پرداخت با NFC و امضای الکترونیکی را پشتیبانی می کند. و به جز ارائه راهکار پرداخت در محل برای فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و … ، بهترین انتخاب برای شرکت های توزیع است.

ویژگی های دستگاه پوز تبلت مبنا

  • تبلت با صفحه نمایش 5.5 اینچی کیفیت HD
  • سیستم عامل اندروید نسخه 1.7
  • قابلیت پشتیبانی از 2 سیم کارت
    قابلیت پشتیبانی از Micro SD و عدم نیاز به چاپگر و کاغذ (ارسال رسید پیگیری از طریق پیامک به شماره موبایل خریدار)
  • کوچک و سبک (11 در 6 سانت / 140 گرم)
  • دارا بودن پرینتر حرارتی سریع (80 میلیمتر در ثانیه، عرض رول کاغذ 2 اینچ)
  • پشتیبانی از مکانیابی GPS
  • دارای 2 دوربین در جلو و پشت دستگاه
  • امکان استفاده از دوربین پشتی به عنوان بارکدخوان یک بعدی و دو بعدی
  • قابلیتهای ارتباطی Bluetooth و NFC و Wi-Fi و اینترنت G4 و Hotspot
  • داشتن اسپیکر و میکروفن
  • باتری لیتیوم یون 2600 میلی آمپری سایز: ۱۹۰ در ۸۴/۴ در ۶۵/۸ میلی آمپری وزن: 470 گرم (با باتری)
  • برای آشنایی بیشتر با این محصول اینجا را کلیلک کنید.