پخش مویرگی آرایشی بهداشتی با MabnaERP

پخش مویرگی آرایشی بهداشتی با MabnaERP

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ نویسنده: مدیریت سایت

گردش مالی بسیار زیاد صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور ایجاد شبکه‌ای بزرگ از واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از نقاط مختلف جهان و همچنین تولیدکنندگان داخلی و پخش‌کنندگان را به دنبال داشته است.سود هنگفت این صنعت همراه با آورده مالی زیاد همچنین زمینه‌ساز فعالیت بسیاری از افراد سودجو و توزیع اجناس تقلبی و قاچاق این لوازم نیز شده است.
از آنجا که خریداران نیز علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب ترجیح می‌دهند تا  شرکتی را در حوزه پخش لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب کنند که ویژگی‌های ممتازی مانند وقت شناسی، سرعت و دقت در پخش، مسئولیت پذیری، اطمینان و امنیت داشته باشد،انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر با مولفه‌های زیادی همراه است.  

پخش مویرگی آرایشی بهداشتی و اعتماد مشتریان

سئوال مهم این است که در این صنعت وسیع با حضور دست‌اندرکاران مختلف چطور می‌توان زنجیره تأمینی امن و مورد اعتماد فراهم کرد؟  چگونه یک شرکت می‌تواند علاوه بر حضور پویا در بازار و جا نماندن از سایر رقبا  اعتماد مشتریان را جلب و آینده کسب و کار خود را تضمین کند؟ قطعا بهترین راه برای تضمین سلامت و کیفیت محصولات، خرید از معتبرترین و بهترین شرکت های پخش لوازم بهداشتی و آرایشی است.

شرکت‌هایی که در عملکرد و مشتری مداری آنها «تفاوت و تمایز» را به خوبی می‌توان دید . به یاد داشته باشید که در صنعت پخش مویرگی آرایشی و بهداشتی مهمترین شاخص ایجاد تمایز و تفاوت در عملکردها «سرعت توزیع» است.
در بازار رقابتی صنعت آرایشی و بهداشتی و با وجود برندهای معتبر داخلی و خارجی متعدد «عملکرد متفاوت و تمایز» زمینه ماندگاری در حوزه توزیع و پخش مویرگی آرایشی و بهداشتی را فراهم می‌کند.یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های ایجاد «تفاوت و سرعت در توزیع » استفاده از بستر فناوری است.

پخش مویرگی آرایشی بهداشتی و نرم افزار MabnaERP

ارائه خدمات مناسب و قابل قبول به مشتریان مختلف در صنایع مختلف، تنها با تجربه بدست آمده از سال‌ها فعالیت
در کنار پرسنل متخصص و ابزار مناسب مقدور است.در این راه، شرکت نرم‌افزازی مبنا‌، راهی طولانی‌ را برای شناخت کامل و کافی از صنایع مختلف و مشتریان بزرگ، طی کرده‌ است.

ضرورت برآورده کردن خواسته‌ها  و نیازهای مشتریان و توجه به حساسیت‌ها و ویژگی‌های مورد نظرشان، این امکان را برای گروه مبنا فراهم کرده تا با ارائه راهکار‌های جامع و تخصصی و ارائه محصول نرم‌افزار MabnaERP بتواند پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان، باشد.

ما تلاش کرده‌ایم با نرم‌افزار جامع مالی و پخش مویرگی MabnaERP

  • سرعت توزیع را ارتقاء دهیم
  • از طریق، اعتبارسنجی‌های دقیق رابطه با مشتریان را بهبود ببخشیم،
  • و ضمن تعریف فرمول‌های پیچیده پروموشن و تخفیفات، عملیات مالی را به دقت پیگیری کنیم.

پشتیبانی از چند شعبه برخط و یکپارچگی با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، نرم افزار ویزیت علمی جهت مشخص کردن رابطه ویزیت علمی بر فروش، ارتباط با نرم‌افزار رصد نمایندگان فروش و همچنین ساماندهی عاملین فروش و مشاوران زیبایی مستقر در سراسر کشور از دیگر مزیت های استفاده از راهکار ERP مالی تحت وب است.