زیرمجموعه های نرم افزار پخش مویرگی

هفت زیرسیستم مورد انتظار از یک نرم افزار توزیع و پخش مویرگی

تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ نویسنده: shahin

نرم افزار فروش

یکی از تفاوت های عمده نرم افزار های تجربه شده در حوزه توزیع و پخش مویرگی با نرم افزار های مالی عمومی در حوزه نرم افزار فروش می باشد. ویژگی های اصلی در یک نرم افزار توزیع و پخش مویرگی به شرح زیر است :

– پشتیبانی از حجم عملیات بسیار گسترده
– پشتیبانی از عملیات فروش به صورت توزیع شده در سراسر کشور
– پشتیبانی از عملیات فروش به صورت پیش ویزیت و فروش گرم
– پشتیبانی از تخفیفات و پروموشن های پیچیده مبتنی بر شرایط متفاوت
– تسهیل گلوگاه های عملیاتی در جهت افزایش سرعت توزیع
– پشتیبانی از اعتبار سنجی با فرمول های پیچیده جهت تضمین حفظ منابع سازمان
– امکان برنامه ریزی روزانه فروش
– پشتیبانی از هدف گذاری فروش

 نرم افزار انبار

با توجه به حجم بالای عملیات جاری لاجستیکی در شرکت های توزیع و پخش مویرگی نرم افزار انبار از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ویژگی های کلیدی یک زیرسیستم انبار در نرم افزار توزیع و پخش مویرگی عبارت است از:

– پشتیبانی از عملیات توزیع شده در شعب و انبارهای مختلف در سراسر کشور
– ردیابی سری ساخت
– پشتیبانی از قابلیت تاریخ تولید و تاریخ انقضا
– مکانیزاسیون خروج صحیح از انبار
– پشتیبانی از عملیات توزیع جهت تحویل حواله های خروجی انبار به خودرو های توزیع
– تعیین تکلیف روزانه عملیات توزیع

 نرم افزار خزانه داری

تضمین بازگشت سرمایه ای که در عملیات توزیع و پخش به صورت گسترده توزیع شده است و جلوگیری از بروز فساد به واسطه کنترل های دقیق نرم افزاری مهمترین ویژگی نرم افزار خزانه داری در یک شرکت توزیع و پخش مویرگی است.

نرم افزار حسابداری مالی

پشتیبانی از حجم بالای اسناد در نرم افزار های توزیع و پخش مویرگی و گزارشات به لحظه سود و زیان به تفکیک مراکز هزینه و شعب عملیاتی و برند های تحت پوشش قابلیتی است که علاوه بر ویژگی های موجود نرم افزار های حسابداری مالی از نرم افزار در شرکت های توزیع و پخش مویرگی انتظار داریم.

نرم افزار درخواست گیری آنلاین فروشنده

امروز با توجه به گستردگی عملیات توزیع و پوشش شبکه اینترنت در سراسر کشور درخواست گیری ویزیتور به واسطه یک دستگاه دیجیتال اعم از تبلت یا موبایل به یک نیاز حیاتی تبدیل شده است. مهمترین مزیت این نرم افزار بهبود ارتباط شرکت و مشتری و همچنین افزایش سرعت توزیع است. این نرم افزار در افزایش بهره وری از سازمان نقش به سزایی ایفا می کند.

 نرم افزار ردیابی ویزیتور و خودرو حمل کالا

در علم مدیریت پس از برنامه ریزی و انجام یک کار؛ کنترل و ارآئه بازخورد اهمیت ویژه ای دارد. نرم افزار ردیابی ویزیتور و خودرو حمل کالا بخش کنترل را به عهده می گیرد. نرم افزار باید علاوه بر قابلیت کنترل لحظه ای جهت افزایش بهره وری بررسی موارد تخطی از قانون تعیین شده را به عهده بگیرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

علاوه بر ویژگی های عمومی نرم افزار های حقوق و دستمزد شاخص گذاری و فراخوانی اطلاعات از سایر زیرسیستم ها یکی از مهترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد یک شرکت توزیع و پخش مویرگی است. درصد نیل به هدف / میزان فروش / مرجوعی / چک برگشتی / سبد فروشی / پوشش مشتریان و … بخشی از شاخص هایی است که اندازه گیری می شوند.”