مبنا در بيست و ششمین نمایشگاه بين المللي آگروفود میزبان شماست!

تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ نویسنده: shahin

بیست و ششمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته با نام اختصاری آگروفود 2019 (AgroFood)، اواخر خرداد ماه با نظارت شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای صنعت محصولات غذایی ، هر ساله پذیرای طیف گسترده ای از مخاطبان و همچنین حضور شرکت های معتبر صنعت می باشد.
مبنا نیز امسال، با هدف معرفی قابلیت های جدید نرم افزار فروش مویرگی خود، در این رویداد تخصصی شرکت کرده و در روزهای سه شنبه 28 خرداد الی پنجشنبه جمعه 31 خرداد ۱۳۹۸، از ساعت ۱۰ الی ۱۸، در سالن 31B میزبان شما خواهد بود.
هدف مبنا از شرکت در نمایشگاه، کمک به شرکت‌های محلی، استانی و سراسری پخش صنعت محصولات غذایی است تا بتوانند با استفاده از ابزارهای قدرتمند MabnaERP و Borna، فرآیندهای مالی، انبارداری، فروش و توزیع خود را به‌صورت منظم‌ و یکپارچه‌ انجام دهند.

MabnaERP:
MabnaERP یک بسته نرم‌افزار تجاری فرآیند محور و تخصصی تحت وب صنعت پخش است که هدف آن یکپارچگی اطلاعات و برقراری جریان داده‌ها بین تمامی واحدهای سازمان پخش مویرگی در ستاد مرکزی و شعب ازجمله حوزه مالی، منابع انسانی، فروش و پخش مویرگی و مدیریت ارتباط با مشتریان و… است که به سازمان برای فعالیت در محیطی یکپارچه ازنظر اطلاعاتی، فرایندی، اطلاعات محور و به‌صورت Real Time و به لحظه کمک شایانی می‌کند.

Borna :
برنا یک‌راه حل نرم‌افزاری برای شرکت‌های کوچک و متوسط است که با هزینه‌ای کم، ‌نیازهای آن‌ها را بصورت جامع پاسخ می‌دهد. این نرم‌افزار برای شرکت‌های بازرگانی، خدماتی و وارداتی نیز قابلیت بهره برداری دارد. همچنین برای شرکت توزیع و پخش مویرگی با توجه به امکان تجهیز ویزیتورهای شرکت به نرم‌افزار درخواست گیری مبتنی بر اندروید، بسیار ارزشمند خواهد بود. شرکت مبنا علاوه بر مسئولیت اجتماعی در حمایت از کسب‌وکارهای کوچک، امکان مهاجرت به نسخ بالاتر برنا و یا مهاجرت به MabnaERP را به این شرکت‌های در حال رشد و توسعه می‌دهد.