توزیع و پخش مویرگی در حوزه داروهای دام و طیور

توزیع و پخش مویرگی در حوزه داروهای دام و طیور

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ نویسنده: مدیریت سایت

سیستم‌های توزیع و پخش مویرگی در حوزه داروهای دام و طیور زنجیره‌ای از فرآیندهای بهم پیوسته است. این فرآیندها از طریق این سیستم‌ها یک محصول یا خدمات به‌دست مشتری می‌رساند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان و تولیدکنندگان، توزیع مناسب محصول به مکان مناسب و مشتریان هدف است. توزیع مناسب کالا می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خود باشد. همچنین، انتخاب کانال توزیع و روش پخش کالا یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که مدیران بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان، باید مدنظر داشته باشند.

چراکه سیستم توزیع و پخش کالا، نقش برجسته و قابل‌توجهی در دستیابی به اهداف فروش شرکت‌ها و تولیدکنندگان دارد و محصولات آن‌ها را در معرض دید خریداران و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. هنگامی‌که این امر، به‌درستی انجام شود، نتایج مثبتی حاصل خواهد شد.

نرم‌افزار تحت وب مبنا برای پخش مویرگی داروهای دامی

شرکت‌های توزیع و پخش مویرگی در حوزه داروهای دام و طیور باوجود شباهت‌های بسیار زیاد به شرکت‌های پخش مویرگی دارو، تفاوت‌های عمده‌ای نیز دارند.

فرایندهای عمومی فروش، توزیع، لجستیک، مدیریت ارتباط با مشتری، انبارش، وصول و خزانه‌داری و مالی و حسابداری در شرکت‌های پخش مویرگی دامی نیز وجود دارد. اکثر شرکت‌های پخش سراسری داروهای دامی ترکیبی از نماینده و شعبه توزیع داروهای خود را در سراسر کشور به انجام می‌رسانند.

ارزیابی نماینده‌ها در نحوه فروش داروهای دامی به داروخانه‌های استان یکی از موضوعاتی است که به‌تازگی اهمیت بیشتری یافته است.همچنین پروموشن‌ها و جوایز و تخفیفات خاص در صنعت دام و طیور یکی دیگر از این تفاوت‌هاست.

به‌واسطه استفاده شرکت‌های بزرگ پخش سراسری داروهای دامی از نرم‌افزار پخش مویرگی و راهکار ویژه ‌پخش‌مویرگی داروهای دامی مانند شرکت توزیع داروهای دامی و شرکت کیمیا فام این فرآیندها توسعه یافته است.

در زنجیره تامین حوزه پخش‌های استانی داروهای دامی هم راهکار ویژه و کم‌هزینه‌ای وجود دارد که می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای این طیف خاص باشد. با توجه به گستردگی عملیات توزیع و پخش در کشور، پیشنهاد ما استفاده از نرم‌افزار تحت وب ویژه صنعت پخش مویرگی مبنا است.

دغدغه‌های صنعت پخش مویرگی دامی

فرآیندهای پیچیده و فرار از بوروکراسی

تخصیص و ارسال کالا به شعب

درخواست مکانیزه شعب از دفتر مرکزی

محاسبات خواب انبار

کنترل دقیق اعتبارات جهت جلوگیری از هدر رفتن منابع سازمان

آنالیز کامل مانده بدهی مشتریان

عملیات یکپارچه مالی

جلوگیری ضایع شدن کالا

روال‌های پیچیده تخفیفات و پروموشن

محاسبات خواب انبار

تأمین کالا از تأمین‌کننده و آنالیز دقیق موجودی قطعی و امانی