گزارش مبنا از هجدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات

تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ نویسنده: ehsani

نمایشگاه شیرینی و شکلات همواره یکی از صنایع مهم و قابل توجه در مجموعه صنایع کشورهای پیشرفته محسوب می شود. در ایران نیز نمایشگاه شیرینی و شکلات یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در حوزه مواد اولیه، محصول نهایی، ماشین آلات و خدمات صنعتی بوده است. امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ 22 لغایت 25 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
شرکت مبنا نیز در این رویداد تخصصی شرکت کرد تا علاوه بر معرفی راهکارهای تخصصی یکپارچه فروش و پخش مویرگی خود به مدیران و متخصصان این حوزه، تعامل بیشتری با فعالان این حوزه داشته باشد و اطلاعات جامع تری از این صنعت کسب نماید.
مبنا در نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال بر اساس نیاز بازدیدکنندگان غرفه، مناسب ترین پیشنهادات خود را ارائه می نمود و یکی از راهکارهای تخصصی برنا و یا MabnaERP را به این افراد معرفی می کرد. نرم افزار پخش مویرگی برنا یک نرم افزار مالی تحت ویندوز است که شامل بخش های انبار، فروش، حسابداری، خزانه داری و درخواست گیری ویزیتور می شود. این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. MabnaERP یک سیستم یکپارچه تحت وب است که به کمک آن در هر جایی تنها با اتصال به اینترنت کاربر قادر خواهد بود به اطلاعات کسب و کار خود دسترسی پیدا کند و برای کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها کاربری بیشتری دارد.
عکس نمایشگاه
درنهایت باید گفت حضور در این نمایشگاه برای مبنا فرصتی جهت معرفی قابلیت های نرم افزار پخش مویرگی در حوزه فعالیت صنایع غذایی کشور فراهم کرد تا کاربردهای قابل توجه آن را در این حوزه به متخصصان معرفی نماید. از طرف دیگر مبنا با شرکت در این نمایشگاه ضمن آشنایی با مدیران شرکت های پخش و تولید کنندگان، با مشتریان فعلی خود نیز ارتباط نزدیکی برقرار نمود.